Super Bowl 2012 Yorumlarım

6 Şub

Dün akşam Superbowl vardı. Evet, seyrettim. Hayır, kurallarını bilmiyorum. Evet, öğrenmeye çalıştım. Hayır, kafam almadı.

Ama bu durum beni tanıyanlar için pek de şaşırtıcı değil. “Ata sporumuz” futbolda da aynı sorunları yaşıyorum. “Lâmi cimi yok, top kaleye girdiyse goldür,” diye yıllardır evde kavgasını veriyorum. Federosyan’a da bir dilekçe yazacağım, ama bu aralar biraz yoğunlar, üzmek istemiyorum.

Bu sebeple “kim iyi oynadı”, “en iyi pası kim attı”, “ah o touchdown nasıldı” gibi yorumlar yapamayacağım. Ben, bizim yiğit futbolcularımızı beğenmeyip de gidip Tom Brady ile ilgili hayaller kuran kızlarımız için yazıyorum bu yazıyı. Gerçeklerle yüzleşmenin vakti geldi!

Dün maçta Tom, burnunu herhangi bir peçete kullanmadan temizledi. Dikkat edin, “Herhangi bir peçete kullanmadan” diyorum. Peki, Servet yapınca “ıyyy iğrenç” oluyor da, Tom yapınca niye “ne erkeksi” deniyor. Servet’in Tom’dan ne eksiği var? Gisele hariç 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gisele için de üzüldüm tabii. Kesin büyük hayal kırıklığı olmuştur. Bu şartlar altında evliliğine devam etmek istemezse, sanırım herkes anlayışla karşılar. Kendini yıpratmaya değmez Gisele. Her şey insanlar için… Sana adam mı yok, Servet’i verelim?

Bir Yanıt to “Super Bowl 2012 Yorumlarım”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Bugün Türkiye’nin Durduğu An « homurhomur - Mart 17, 2012

    […] hagi ülke oynuyor diye sormak anlamsız. Maç var! Futbolla olan samimi ilişkimi daha önce yazdım, gerçi seneler içinde bizim evin erkeği sayesinde (Kara Lahana‘dan bahsetmiyorum) ortalama […]

Bir Cevap Yazın

