Zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü

17 Şub

Annemden geçmiştir, bir şey alırken açık rengini almamaya gayret ederim. Şimdi leke olur, çamur sıçrar, bir yere sürünür diye diye bir türlü cesaret edemem.

when the rain falls* ile konuşuyorduk; aldığımız şeylerin uzun yıllar giyilebilirliğini düşünmekten acaba kendimizi sansürlüyoruz muyuz? Yoksa cimrileştik mi? Gardrobumuzu, annelerimizin tabiriyle “evladiyelik” kıyafetlerle doldururken, sanki anı kaçırıyoruz.

Bir de bizim memlekette bazı renkler bir türlü giyilemez. Farklı tonlar giyebilen insanlar olmadığımızın zaten bilincindeydim, ama düşününce beyazın neredeyse sadece evlenince giyildiğini fark ettim. Eee ya evlenemezsen, yok sana beyaz.

Bu konuya nereden geldim? Geçenlerde internette Angelina Jolie’nin Berlin’de çekilmiş fotoğraflarına rastladım. Üstündeki paltoya bayıldım, ama ilk düşündüğüm şey, “Ben bunu görsem de, param yetse de almam” oldu. Al işte sana otosansür!

Ve New York Moda Haftası’ndan evladiyelik olamayan beyazlar…

J.Mendel Sonbahar 2012

Preen Sonbahar 2012

Michael Kors Sonbahar 2012

Lela Rose Sonbahar 2012

Philosophy di Alberta Ferretti Sonbahar 2012

Lauren Moffatt Sonbahar 2012 -via Habitually Chic

Tilda Swinton-Céline

Sözün bittiği an. Anna Dello Russo bile giymez desem, çok mu aceleci davranmış olurum…

Cushnie et Ochs Sonbahar 2012

Bir Cevap Yazın

