I Love You, But…

20 Mar

Pazartesileri bir türlü kendimi toplayıp organize olamıyorum. Önce kriz halinde  yetiştirmem gereken işleri bitirmeye çalışıyorum, sonra hafta sonunda alınan kalorilerin vicdan azabıyla spora koşturuyorum. Eh buzdolabı da bomboş, alışveriş, yemek derken blog’a yazmaya vaktim kalmıyor. Benim için hafta Salı’dan başlıyor diyerek, bu blog’da Pazar ve Pazartesi günleri bir yazı görmenizin mucize olacağını şimdiden itiraf ediyorum:)

Geçenlerde takip ettiğim bir blog yazarı, bugün kapatıyorum ve hayatımı yaşıyorum demiş. Sosyal medya hayatımıza büyük bir zenginlik katarken, insanlarla iletişimimizde de aynı dercede köklü değişiklikler yaptı. Bazı arkadaşlarımızla artık sadece twitter, instagram, foursquare, facebook, pinterest yoluyla irtibat kuruyoruz. Kaç kere tanık oldunuz? Bir yemektesiniz ve masadaki en az bir kişi konuşulanları takip etmek yerine telefonuna bakıyor (veya) Yeni bir mekâna girer girmez herkes kendini check in yapıyor. Eskiden yakın çevremizin dışında kimsenin ilişkilerini, politik görüşlerini, akşam yemekte ne yediğini bilmezdik.

Ama seçme özgürlüğümüz var; istemediğimiz kişileri takip etmek ya da onlar tarafından takip edilmek zorunda değiliz. Peki, ya en yakınımızdakiler? Hadi itiraf edelim: Sevgilinizin, eşinizin, arkadaşlarınızın, hatta belki babanızın blogunu okumama şansınız yok. Yarın bir gün okudun mu diye soruverir, ne diyeceksiniz? Misafirler geldi, ışıklar kesildi, evi su bastı…

İşte size çözüm, takın bir yerinize, mesajı direkt olarak ulaştırın.

via adamjustkidding.com

Bir Yanıt to “I Love You, But…”

  1. Mehtap Mart 20, 2012 17:44 #

    süpermiş!..:)) ama hate! çok iddialı:)) I love you but I haven’t enough time to follow you at evey turn, nasıl?:)

Bir Cevap Yazın

