Ni Hao :)

11 Nis

10 gündür Çin’i geziyorum. Bugün sabaha karşı Atatürk Havaalanı’na indim. Yurt dışındayken en çok kendi duşumu özlüyorum desem deli diye bakar mısınız? Mis gibi kokulu sabunlarıma, şampuanlarıma, kremlerime kavuşmanın mutluluğunu yaşadım. Uyumamak için kendimi zor tutarak çalıştıktan sonra, Çin’de birkaç çocuk doğuran valiz-lerimi boşaltmam saatler sürdü.

Anlatacak çok şey, paylaşacak çok resim var. Ama bugün tek bir kelime daha yazmam imkânsız. Öğrendiğim şekilde Pu’erh çayımı demleyip getirdiğim sayısız dergi, broşür, kartpostalı vs. derleyip toparlayacağım. Şimdilik bilgisayara ilk yüklenen fotoğraflardan birkaç manzara… Yukarıdaki ne alaka diye sorarsanız, George’un her yerde güzel olduğunun bir kanıtı:)

Liulichang Jie – Pekin

Ulusal Olimpiyat Stadyumu – Pekin

GAO Yue Song Antik Halk Evi – Xi’an

Xi’an

Şanghay

Bunu da erkek okurlarım için koyuyorum:) – Şanghay

Victoria Zirvesi – Hong Kong

Repulse Koyu – Hong Kong

Bir Cevap Yazın

