Genç kızken hayallerinizin erkeği kimdi?

6 Tem

Prince William, Axl, Alain Deloin, Vanilla Ice, Brad Pitt, Robie Williams, Charlie Sheen, Justin Bieber… Yaşınıza ve zevkinize göre liste uzar gider. Ben Tom Cruise ile evleneceğimi zannederdim. Sonra boyum uzadı, George Clooney’e terfi ettim. Hayatımda birçok doğru karar aldım, ama sanırım bu en doğrusuymuş. Gerçi George da sonra tutturdu evlenmeyeceğim diye, ama ben zaten çoktan daha iyisini bulmuştum.

Katie Holmes, 2004 yılında Seventeen dergisine verdiği röportajda, genç bir kızken Tom Cruise ile evlilik hayalleri kurduğundan bahsetmiş. Hepimizin aksine, Katie’in hayalleri gerçek oldu ve yaklaşık bir sene sonra beyaz atlı prensi ile tanıştı. Devamı masal gibi: Paris’te gelen evlilik teklifi, kızlarının doğumu ve İtalya’da muhteşem bir düğün. Bir kız başka ne ister?

Bazen hayal ettiklerimizin gerçekleşmemesi de iyi bir şeymiş, bunu bir kere daha öğrendik. Şöyle bir yukarıdaki listeye bakalım: Prens William kel, Axl eroinman, Alain çirkin, Vanilla da kim?, Brad yaşlı bir teyze, Robie göbekli, Charlie alkolik, Justin’i göreceğiz 🙂

Katie’ye gelince, basına kirli çamaşırları sızdırmaktan kaçınmayan bir boşanma avukatı tutmuş kendine. Evlilik sözleşmesi yaptıkları için derdi para değil, kızlarının velayetini almak ve Scientology’den kurtulmak. Tom Cruise; Brooke Shields’e sataşması, Oprah’nın kanepesinde sıçraması ve 2006 yılından beri yaptığı birbirinden berbat film ile bir türlü toparlayamadığı bir düşüş yaşıyor. Bana kalırsa, dişe diş giden bir davada sadece kendi kaybeder.

Benim Katie’ye tavsiyem, bir de George’u dene, belli olmaz belki evlenir.

Bir Cevap Yazın

