Lise Yılları…

1 Eki

“En iyi 50 Lise Filmi” diye bir liste buldum. Vaktiniz olunca, kesin göz gezdirin derim. Unuttuğunuz bazı filmleri tekrar anımsamak ve kendi kişisel tarihinize bir yolculuk yapmak açısından eğlenceli. Birinci kesinlikle sürpriz olmadı. Şaşırtıcı olan listedekilerden sadece 33 tanesini seyretmiş olmamdı, bu türde hâlâ eksiklerimin olması güzel tabii. En kısa zamanda dondurma, popcorn, çikolata, cips stoklayıp açığımı kapatmayı planlıyorum.

The Breakfast Club

Bu arada benim kalbimdeki birinci her zaman ve her zaman “Ferris Bueller’s Day Off” olmuştur. Şu videoyu sonuna kadar bir seyredin: Ferris’in mimikleri, tavrı, saçı, dansı… hangi liseli kız onunla okulu kırmak istemez?

İtiraf ediyorum, yelek biraz rüküş 🙂

2 Yanıt to “Lise Yılları…”

  1. NeunaFata Ekim 1, 2012 19:02 #

    teen movies 🙂
    hakikaten de izlemediğim baya birşeyler buldum ben de listeden.
    ama benim kesinlikle favorim The Breakfast Club, onu bir daha izlemek isterim.

    Ppfff nostalji oldum yine! 80’ler, hatta bugün baktığında 90’lar bile ne güzeldi. Ne masum görünüyor, sırf resimlerden bile…
    Bugünlerde herşey değişti!

  2. Ece Ekim 1, 2012 19:06 #

    Matthew broderick olduktan sonra :))) yelek istediği kadar rüküş olabilir :))

Bir Cevap Yazın

