Natali

2 Eki

Her sabah kalkar kalmaz aklıma ilk gelen şey, “Acaba akşam ne yesem?” olur. Beni çalışırken motive eden tek düşünce de budur. Yemek yemeye meraklı olmayanları anlamakta zorlanırım. Bizim grupta, televizyonun karşısına hazırlanan bir masa bile keyifli olmalıdır. Bu yazıyı, yemek yapmayı ve yemeyi sevenler için yazıyorum. Hatta yemek yaptırmayı sevenler de okusun. Etrafınızda benim gibi sipariş almaya meraklı biri varsa, kitabı ona verirsiniz. Zaten herkes yemek yapacak diye bir kural yok. Asıl büyük yetenek, önüne ne kadar başarısız bir yemek konulursa konulsun iltifat etmeyi becerebilmekte.

Geçen yazdan beri içindeki çoğu tarifi denedim, hepsi tuttu. Hiçbirini yapmasanız bile, Can Cömert’in çektiği fotoğraflara bakmaya doyamayacaksınız. Kağıdı, kapağı, tasarımı ile bir koleksiyon kitabı.

“Benim için bir sevgi kitabı bu. Anneme karşı bir minnet duygusu. Ona ithafen yazdım. Paylaşmanın, birlikteliğin ve dostluğun önemini vurgulamayı amaçladım. Bunun benim için ne kadar değerli olduğunu hem aileme hem çocuklarıma göstermek istedim.” –Milliyet Cadde

3 Yanıt to “Natali”

  1. Susam Ekim 2, 2012 19:31 #

    Merhaba,

    Yazınızdaki bir yanlışı düzeltmek istedim. Ben blogumda Natali hanımın kitabını tanıttım. Blog kendisine ait değildir.

    • Barbara Barbarossa Ekim 2, 2012 20:12 #

      Hemen düzelttim, çok teşekkürler. Yanlış anlama için özür dilerim. Bu arada kabak mücver tarifinizi de hemen deneyeceğim:)

      • Susam Ekim 8, 2012 10:18 #

        Tarifi umarım beğenirsiniz. 🙂 Bu arada özürlük bir durum yok. Sadece yanlış anlama olmuş 🙂

Bir Cevap Yazın

